Sunday, January 4, 2015

मेरो बारेमा

आफ्नो बारेमा भन्नु पर्दा म कुनै बरिष्ठ साहित्यकार होइन न कुनै ठुलो गजलकार नै हु !म एक साहित्य प्रेमी हु,त्यही नाम ले चिनीन चाहन्छु ! जसरी एक आमाले बच्चालाई निस्वार्थ माया गर्छिन त्यसरी नै म साहित्यलाई माया गर्छु ! आउदा दिन हरुमा पनी एसरी नै माया गर्नेछु आफै सित  प्रतिबद्दता गर्छु !
म सानो हुँदा बाट नै साहित्य प्रती रुची राख्थे ! त्यो प्रेणा मेरो बुवा बाट पाएकी हु , किन कि मेरो बुवाले कविता गित रच्नु हुन्थ्यो,लेख्नु हुन्थ्यो कविता वाचन गर्नु हुन्थ्यो गित गुनगुनाउनु हुन्थ्यो ! म स्कुल को किताब छोडेर लुकी लुकी बुवाको डाएरी पढ्न तिर लाग्थे !त्यो बेला मा अहिले जस्तो एसरी साहित्य फस्टाएको पनि थिएन एसरी साहित्यको कुनै महत्व दिदैन थियो ! र पनि बुवा एक दुई कार्यक्रम मा प्रथम दृत्य मा पुरस्कृत भएको याद छ ! म एती खुशी हुन्थे अनि मलाई कविता लेख्न उत्साहित गर्थ्यो ३,४ लाइनको लेख्थे ! उपन्यास उर्दु गजल हरुको किताब हरु पढ्न मन लाग्थ्यो हिन्दि उपन्यास समिर को धेरै नै मन पराउथे ! यसै बीच समय परिस्थिती नमिलेर भनौ या कसैको साथ नपाएर भनौ मैले साहित्यलाई निरन्तरता दिन सकिन चाहना हुदा हुदै पनि म टाढा रहन बाध्य भए ! जब म प्रवास मा छिरे अली अली २,४ लाइन कविता मुक्तक जस्तै मिलाएर कापीमा कोर्न थाले ! कापी कलम सित खेल्न थाले !यसै बीच सोसल नेटवर्क जस्तै हाइ फाई,आए फेसबुक को दुनिया मा गजल विधा बिस्तारै प्रगती तिर लम्किदै गएको देखे ! ठुला ठुला अग्रज हरुको गजल अध्यन गर्थे कविता ,हाइकु ! मलाई पनी चाह बढ्दै गयो बिस्तारै बिस्तारै गजल विधा अध्यन गर्न थाले !अनी जानी नजानी कोर्न थाले गजल, मुक्तक,छेस्का हाइकु ! रमाउन थाले साहित्य दुनिया मा लाग्यो मलाई मेरो चाहना पुरा हुदैछ ! मन को भावना, पिडा, खुशी.दु:ख खोलेर पोख्ने माध्यम भेटे !एसरी नै म साहित्य लाइ माया गर्न थाले आज म यो गजल,मुक्तक विधालाइ अपनाएर अगाढी बढेको पनी ६ साल भैसकेछ समय कसरी बित्यो पत्तै पाइन ! अझै पनि सिक्दै छु साहित्यलाई गहिरिएर बुझ्न बाकी नै छ जस्तो लाग्छ ! म  साहित्यलाई नै मेरो जीवनको एक अंग मानेर अगाडी बढ्न थालेकी छु , बढ्नेछु,र भविष्यमा बढिनै रहने छु !
धन्यबाद
बसु श्रेष्ठ
भैरहवा रुपन्देही
हाल इजराएल

No comments:

Post a Comment